SEM w Lublinie

Pomagamy lokalnym biznesom zdobywać nowych klientów

Sprawdź ofertę
img dots

Docieraj z ofertą do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców

Chcesz dotrzeć z ofertą do osób, które nie są jeszcze Twoimi klientami oraz zwiększyć rozpoznawalność biznesu w Lublinie i okolicy? Kampania SEM może Ci w tym pomóc! To bardzo efektywna i precyzyjna metoda promocji. Możemy skonfigurować ją tak, aby odbiorcami byli wyłącznie mieszkańcy Lublina i Lubelszczyzny.

Dlaczego warto nam zaufać? Ponieważ jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie. O naszych umiejętnościach świadczą liczne certyfikaty oraz rekomendacje dotychczasowych Klientów.  

SEM w Lublinie

Co zyskujesz dzięki lokalnym działaniom SEM w Lublinie?

Błyskawicznie docierasz do klienta

Na efekty kampanii SEM nie trzeba czekać długo. Linki reklamowe są widoczne niemal natychmiast po uruchomieniu kampanii w przeciwieństwie do SEO, które wymaga więcej czasu.

Adresujesz przekaz do ściśle określonej grupy docelowej

Kampanie SEM w Google i na Facebooku pozwalają na precyzyjne targetowanie. Dzięki temu można docierać do ściśle określonej grupy odbiorców. Mogą być to mieszkańcy Lublina.

Trafiasz do klienta zainteresowanego ofertą

Reklamy w Google Ads są wyświetlane w odpowiedzi na zapytania bezpośrednio powiązane z Twoim biznesem, np. "masaż Lublin" lub "fizjoterapeuta Lublin".

Na czym polega SEM?

W teorii SEM (Search Engine Marketing) obejmuje wszystkie formy działań reklamowych w wyszukiwarkach, w tym również SEO. Jednak w praktyce, termin ten jest kojarzony przede wszystkim z kampaniami płatnymi (Google Ads, Facebook Ads czy LinkedIn Ads).

Przeprowadzenie skutecznej kampanii SEM, niezależnie od tego, czy działamy w skali lokalnej czy szerokiej, nie jest łatwe. Aby mieć pewność, że zainwestowany budżet zaowocuje oczekiwanymi efektami, należy zadbać o szereg czynników takich jak odpowiednia konfiguracja i optymalizacja. Z tego powodu lepiej nie działać na własną rękę, tylko zlecić prowadzenie kampanii specjalistom.

Użytkownicy szukają w Google określonych produktów i usług, wpisując do wyszukiwarki frazy związane z Twoją działalnością np. „agencja SEM Lublin”, „gdzie wyjść w Lublinie”.

Twoja reklama pokazuje się wśród wyników płatnych, które pojawiają się na górze lub z boku wyników organicznych. W zależności od ustawień reklama może przybrać różne formy (patrz niżej).

Reklama przyciąga uwagę użytkownika i skłania go do kliknięcia w link. Reklamodawca ponosi koszty za każde kliknięcie, ale gdy oferowany produkt lub usługa spełni oczekiwania klienta, jest duża szansa na konwersję.

Kampanie SEM dla firm w Lublinie. Co możemy zaproponować?

  • Reklamy tekstowe – wyświetlają się ponad organicznymi wynikami wyszukiwania oraz poniżej nich. Są linkami, które kierują na Twoją witrynę i zawierają nagłówek oraz opis.
  • Reklamy produktowe – wyświetlają się na samej górze lub z boku wyników wyszukiwania. Ich atutem są zdjęcia i ceny produktów widoczne z poziomu wyszukiwarki, które skutecznie przyciągają uwagę użytkownika.
  • Reklamy graficzne – reklamy w formie banerów i gifów. Wyświetlają się na stronach współpracujących z Google (GDN, czyli Google Display Network).
  • Co jeszcze? Kampanie wideo, Discovery, Performance Max lub generujące połączenia. Porozmawiajmy o tym, co możemy razem zrobić!

Jeśli się z nami skontaktujesz, doradzimy jaki typ kampanii SEM najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojego lokalnego biznesu w Lublinie.

Przykładowy scenariusz:

Kampania SEM
w Lublinie

dots

Załóżmy, że prowadzisz szkołę jazdy w Lublinie i chcesz trafić z ofertą do nowych kursantów z najbliższej okolicy. Oto jak w tym przypadku może wyglądać kampania SEM:

Możemy uruchomić kampanię tekstową w Google Ads na frazy takie jak „najlepsza szkoła jazdy w Lublinie” czy „ranking szkół jazdy Lublin”. Stargetujemy kampanię tak, aby docierała wyłącznie do mieszkańców Lublina i Lubelszczyzny. Możemy również zadbać o to, aby linki reklamowe pokazywały się użytkownikom w określonym wieku.

Nie musimy ograniczać się wyłącznie do działań Google Ads. Równolegle możemy prowadzić działania na Facebooku. W tym przypadku również da się stargetować kampanię tak, aby reklamy były widoczne wyłącznie dla mieszkańców regionu o określonych zainteresowaniach.

Co jeszcze możemy Ci zaoferować?

Wizytówki

Oferujemy kompleksowe wsparcie w zarządzaniu wizytówkami firm w Google, które wyświetlają się w organicznych wynikach wyszukiwania oraz w Google Maps. W ramach usługi Profil Firmy Google (wcześniej Google Moja Firma) oferujemy działania, które pomagają lepiej pozycjonować wizytówkę Twojej firmy.

Kampanie SEM

Prowadzimy kampanie płatne w Google Ads, FB Ads i LinkedIn Ads w ujęciu lokalnym i szerszym. W trakcie trwania kampanii optymalizujemy jej działanie, aby uzyskać jak najwyższy ROAS i najefektywniej wydać budżet mediowy.

Wdrożenie Cookiebot

Zapewniamy wdrożenie platformy do zarządzania zgodami użytkowników na pliki cookies, w tym uruchomienie widżetu zgodnego z aktualnymi przepisami RODO, który pozwoli Ci istnieć w sieci bez ryzyka wysokich kar finansowych.

Wdrożenie GA4

Oferujemy także wdrożenie Google Analytics 4 – nowej platformy analitycznej, która pozwala agregować i analizować dane dotyczące m.in. Twoich kampanii digitalowych lub konwersji na stronie.

Skontaktuj się z nami!

Prowadzisz biznes w Lublinie i chcesz uruchomić kampanię SEM? Wypełnij formularz, abyśmy mogli porozmawiać.

FAQ - SEM Lublin

Kiedy warto zainwestować w kampanię SEM?

Kampanie Google Ads i Facebook Ads sprawdzają się świetnie, gdy potrzebujesz szybko dotrzeć do określonej grupy odbiorców. Reklamy są widoczne niemal od razu po uruchomieniu. Dodatkowo można je skonfigurować tak, aby wyświetlały się użytkownikom o określonych zainteresowaniach oraz miejscu zamieszkania. Grupą docelową mogą być na przykład mieszkańcy Lublina.

Na czym polega różnica między SEM a SEO?

W teorii SEO jest jednym z elementów składowych SEM, czyli marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W praktyce przez SEO rozumie się jednak działania organiczne, a przez SEM działania płatne.

SEO czy SEM? Co wybrać?

W większości przypadków rekomendujemy równoległe działania SEO i SEM. Podczas gdy zespół SEO będzie optymalizował witrynę i dbał o to, aby wyświetlała się w wynikach organicznych na coraz więcej fraz (z reguły jest to dość czasochłonny proces), zespół SEM będzie działał na rzecz natychmiastowego zwiększenia ruchu w witrynie. Gdy strona zostanie wypozycjonowana na frazy najistotniejsze z perspektywy biznesu, będzie można zmniejszyć budżet reklamowy lub skierować go na inne kanały. Wiele zależy jednak od tego, jakiego rodzaju działalność prowadzisz. Są branże, w których trudno wyobrazić sobie skuteczną sprzedaż bez wsparcia kampanii SEM. Większość sklepów internetowych działa w ten sposób.