Pozycjonowanie stron w Szczecinie

Pomagamy lokalnym biznesom zdobywać nowych klientów

Sprawdź ofertę
img dots

Daj się znaleźć klientom i zwiększaj sprzedaż

Szukasz sposobów na promocję swojego biznesu w Szczecinie? Nie wiesz, jak zainteresować ofertą klientów, którzy jeszcze nie zetknęli się z Twoją marką? Czujesz rozczarowanie tradycyjnymi formami reklamy oraz działaniami w social mediach, które są niezwykle absorbujące, ale w niewielkim stopniu przekładają się na sprzedaż?

Niełatwo dziś przebić się z przekazem przez informacyjny szum. Są jednak na to sposoby i nie ograniczają się one wyłącznie do działań na Facebooku i Instagramie. Swoją ofertę możesz promować także w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. W jaki sposób? Do dyspozycji masz dwie opcje: kampanie płatne Google Ads oraz SEO, czyli pozycjonowanie w wynikach organicznych. Dowiedz się, na czym polega to drugie rozwiązanie oraz jak SEO może Ci pomóc w dotarciu do mieszkańców Szczecina i okolic.

Pozycjonowanie stron w Szczecinie

Co zyskujesz dzięki lokalnym działaniom SEO w Szczecinie?

Budujesz widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania

Konsekwentnie wdrażana strategia SEO sprawi, że Twoja witryna zacznie wyświetlać się na pierwszych pozycjach w Google na frazy kluczowe dla biznesu – mogą być to również zapytania lokalne związane z potrzebami mieszkańców Szczecina.

Zwiększasz ruch organiczny i sprzedaż

Użytkownicy Google najczęściej klikają w linki wyświetlające się na samej górze rankingu. Jeśli Twoja strona trafi do TOP 10 wyników wyszukiwania, powinien się na niej zwiększyć ruch, a w konsekwencji sprzedaż.

Wyróżniasz się na tle konkurencji

Nie wszystkie lokalne biznesy wykorzystują potencjał SEO. Decydując się na optymalizację witryny, możesz zdobyć nad nimi przewagę i przyciągnąć klientów poszukujących informacji w Google.

Trafiasz do klienta we właściwym momencie

Dzięki SEO docierasz do klienta, gdy poszukuje on w Google produktów i usług podobnych do tych, jakie masz w ofercie (przykładowo, wpisuje do wyszukiwarki hasła takie jak „agencja SEO Szczecin”, „masaż Szczecin” itp. Dzięki temu łatwiej zdobyć zaufanie użytkownika i przekonać go do konwersji.

Na czym polega SEO?

SEO to zbiór działań, których celem jest poprawa widoczności witryny w wyszukiwarkach internetowych, przede wszystkim Google, ponieważ Polki i Polacy najczęściej korzystają właśnie z tego narzędzia. Na pozycję w rankingu Google wpływa szereg czynników. Należy zadbać nie tylko o najwyższej jakości content, ale także stan techniczny witryny. Ponadto, aby Google uznał stronę za wiarygodną, powinno do niej prowadzić możliwie jak najwięcej linków z zaufanych witryn. SEO może mieć wymiar szeroki lub lokalny. W drugim przypadku skupiamy się na dość wąskim wycinku fraz zawierających w sobie nazwę miejscowości, gdzie zlokalizowany jest biznes Klienta. Mogą one brzmieć następująco: „Szczecin gdzie na kawę”, „gdzie kupić dobre wino w Szczecinie” itd. Sprawdzamy, jakie wyrażenia wpisują do wyszukiwarki Twoi potencjalni klienci, a następnie robimy co w naszej mocy, aby witryna wyświetlała się na nie jak najwyżej w Google.

Użytkownik wpisuje w okno wyszukiwarki hasło powiązane z ofertą Twojej firmy – np. „pozycjonowanie w Szczecinie” lub „Szczecin sklep muzyczny”.

Dzięki skutecznemu SEO Twoja strona zdobywa większą widoczność w Google i wyświetla się na frazy najistotniejsze z perspektywy biznesu.

Rośnie ruch organiczny w Twojej witrynie i w efekcie zwiększa się sprzedaż.

Pozycjonowanie to proces, a nie jednorazowa usługa. Jeśli strona ma się wyświetlać wysoko w rankingu Google, należy zadbać o następujące obszary:

  • Jakościowe, regularnie aktualizowane treści na stronie. Może być to blog lub sekcja z aktualnościami. Należy również przeanalizować pod kątem SEO treści na stronie głównej oraz strategicznych podstronach.
  • Link building, czyli pozyskiwanie wysokiej jakości linków prowadzących do strony. Im jest ich więcej, tym Google uważa ją za atrakcyjniejszą.
  • Kwestie techniczne, takie jak szybkość ładowania strony, jej struktura, meta dane i szereg innych elementów.

W Mega Marketing stosujemy wyłącznie metody White Hat SEO zgodne z oficjalnymi wytycznymi Google. Działania Black Hat SEO mogą szybko wypozycjonować stronę, ale w dalszej perspektywie zazwyczaj skutkują długotrwałym obniżeniem pozycji lub całkowitym wykluczeniem z wyników wyszukiwania.

Przykładowy scenariusz:

Pozycjonowanie strony
w Szczecinie

dots

W lokalnych działaniach SEO koncentrujemy się na frazach związanych z biznesem Klienta i jego lokalizacją. Jeśli trafiłeś na naszą stronę za pośrednictwem Google, wpisując do wyszukiwarki frazy takie jak „SEO Szczecin”, „pozycjonowanie Szczecin”, „pozycjonowanie stron Szczecin”, oznacza to, że udało nam się ją wypozycjonować na zapytania lokalne.

Z Twoją witryną możemy postąpić w analogiczny sposób. Sprawdzimy, z jakimi hasłami zwracają się do wyszukiwarki Twoi potencjalni klienci i postaramy się, aby w odpowiedzi na nie pokazywała im się Twoja strona. Przykładowo, jeśli prowadzisz salę zabaw w Szczecinie wśród wytypowanych fraz znajdą się zapewne wyrażenia takie jak „gdzie urodziny dla dziecka w Szczecinie” albo „Szczecin gdzie z dzieckiem”.

Działaniom SEO może towarzyszyć pozycjonowanie wizytówki Twojej firmy w Google Maps. Jesteśmy w stanie zwiększyć jej widoczność, korzystając wyłącznie z metod rekomendowanych przez Google. Nie dopuszczamy się fabrykowania ocen i opinii.

Co jeszcze możemy Ci zaoferować?

Wizytówki

Oferujemy kompleksowe wsparcie w zarządzaniu wizytówkami firm w Google, które wyświetlają się w organicznych wynikach wyszukiwania oraz w Google Maps. W ramach usługi Profil Firmy Google (wcześniej Google Moja Firma) oferujemy działania, które pomagają lepiej pozycjonować wizytówkę Twojej firmy.

Kampanie SEM

Prowadzimy kampanie płatne w Google Ads, FB Ads i LinkedIn Ads w ujęciu lokalnym i szerszym. W trakcie trwania kampanii optymalizujemy jej działanie, aby uzyskać jak najwyższy ROAS i najefektywniej wydać budżet mediowy.

Wdrożenie Cookiebot

Zapewniamy wdrożenie platformy do zarządzania zgodami użytkowników na pliki cookies, w tym uruchomienie widżetu zgodnego z aktualnymi przepisami RODO, który pozwoli Ci istnieć w sieci bez ryzyka wysokich kar finansowych.

Wdrożenie GA4

Oferujemy także wdrożenie Google Analytics 4 – nowej platformy analitycznej, która pozwala agregować i analizować dane dotyczące m.in. Twoich kampanii digitalowych lub konwersji na stronie.

Skontaktuj się z nami!

Prowadzisz biznes w Szczecinie i chcesz pozycjonować swoją stronę? Wypełnij formularz, abyśmy mogli porozmawiać.

FAQ - SEO Szczecin

Ile czasu zajmują działania SEO? Jak długo trzeba czekać na efekty?

To jedno z tych pytań, na które nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko przez to, że na efekty SEO wpływa bardzo wiele czynników – liczy się nie tylko ilość i jakość contentu na stronie, ale także jej stan techniczny oraz konkurencyjność fraz kluczowych. Zazwyczaj jest to jednak raczej maraton niż sprint. Wszelkie próby przyspieszenia tego procesu mogą się skończyć dotkliwą karą od Google, więc lepiej nie ryzykować, tylko cierpliwie czekać aż podjęte działania zaczną owocować w postaci coraz wyższych pozycji w wyszukiwarce.

Załóżmy, że skorzystam z oferty pozycjonowania w Szczecinie. Czy jesteście w stanie zagwarantować, że zainwestowany budżet przełoży się na efekty?

Zrobimy co w naszej mocy, aby Twoja witryna zaczęła wyświetlać się w Google na frazy kluczowe z perspektywy Twojego biznesu. Wielokrotnie udało się nam już zrealizować ten cel, czego dowody znajdziesz w zakładce z referencjami od naszych dotychczasowych Klientów.

Na czym polega różnica pomiędzy SEO a Google Ads?

SEO to organiczne działania optymalizujące w witrynie, których celem jest zwiększenie widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Z kolei Google Ads to linki płatne, które wyświetlają się na górze i z boku wyników organicznych. Mogą mieć one różne formaty – do niedawna były to przede wszystkim linki tekstowe, ale obecnie coraz częściej towarzyszą im reklamy graficzne oraz produktowe. Jeśli chcesz, możemy Ci pomóc także w przeprowadzeniu skutecznej kampanii Google Ads – na pokładzie mamy również specjalistów SEM.

Wybierz plan odpowiedni do swoich potrzeb

Nasze plany

Basic
1500 zł / mc
  • Dedykowany opiekun
  • Optymalizacja techniczna
  • Optymalizacja treści On-Site
  • Monitoring i analizy
  • Raportowanie
Skontaktuj się z nami
Plus
2600 zł / mc
  • Dedykowany opiekun
  • Optymalizacja techniczna
  • Optymalizacja treści On-Site
  • Content onsite: 5000 znaków
  • Monitoring i analizy
  • Link building
    publikacje off-site 1 / mc
    WOMM 5 / mc
    Ilość znaków 3000 / mc
  • Raportowanie
Skontaktuj się z nami
Optimum
3500 zł / mc
  • Dedykowany opiekun + specjalista
  • Optymalizacja techniczna
  • Optymalizacja treści On-Site
  • Content onsite: 10000 znaków
  • Monitoring i analizy
  • Link building
    publikacje off-site 2 / mc
    WOMM 10 / mc
    Ilość znaków 6000 / mc
  • Raportowanie
Skontaktuj się z nami
Performance
4400 zł / mc
  • Dedykowany opiekun + specjalista
  • Optymalizacja techniczna
  • Optymalizacja treści On-Site
  • Content onsite: 15000 znaków
  • Monitoring i analizy
  • Link building
    publikacje off-site 3 / mc
    WOMM 15 / mc
    Ilość znaków 9000 / mc
  • Raportowanie
Skontaktuj się z nami
dots1
dots1
dots1